Help

Instructie twee-factor-authenticatie

Hoe kunt u twee-factor-authenticatie instellen via een app?

Hoe kunt u twee-factor-authenticatie instellen via een e-mailadres?

Hoe logt u na het instellen van uw twee-factor-authenticatie succesvol in?

Problemen met inloggen

Heeft u (nog) geen inloggegevens?

Neem contact op met de we-care beheerder in uw organisatie. Vaak is dit iemand van P&O/HRM. Zij kunnen een account voor u aanmaken.

Bent u uw inloggegevens vergeten en heeft u een e-mailadres geregistreerd?

Klik hier wanneer u uw wachtwoord bent vergeten. Er zal een link voor het resetten van uw wachtwoord verstuurd worden naar het opgegeven e-mailadres.

Bent u uw inloggegevens vergeten en heeft u nog geen e-mailadres geregistreerd?

Indien u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten en nog geen e-mailadres heeft geregistreerd, kunt u contact opnemen met de we-care beheerder in uw organisatie. Vaak is dit iemand van P&O/HRM.

Logt u in met gebruikersnaam super en bent u uw inloggegevens vergeten?

Neem contact op met een andere we-care beheerder in uw organisatie. Alle collega’s met een beheerdersaccount voor we-care kunnen uw gebruikersnaam opzoeken en uw wachtwoord resetten.

Zijn er geen andere beheerdersaccount in uw organisatie? Klik dan hier.